top of page
Used Books

Πως να σκιαγραφήσεις το βιβλίο σου σε μια μέρα

Ελπίζω να σας βρίσκω σε καλή σωματική και ψυχολογική κατάσταση καθώς ξετυλίγονται οι τελευταίες μέρες αυτού του επιεικώς απαράδεκτου έτους. Όλα έρχονται σε ένα τέλος όμως. Δεν ξέρω αν το λέω επειδή ισχύει ή αν απλά έτσι θέλω να πιστεύω, αλλά είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην δύναμη των σκέψεων και της ενέργειας που κουβαλάνε. Οπότε θετικές σκέψεις<=>θετικές πράξεις<=> θετικά αποτελέσματα και μην προσπαθήσετε καν να μου αλλάξετε την γνώμη.

Στο θέμα μας όμως, δεν ξέρω για εσάς αλλά αυτή είναι η εποχή του χρόνου που λογικά ολοκληρώνω με τον προηγούμενο συγγραφικό μου project και ξεκινάω να σκέφτομαι σοβαρά το επόμενο. Χα! σας ξεγέλασα! Ποτέ δεν σταματάω να σκέφτομαι το πλήθος συγγραφικών project που στοιχειώνουν το μυαλό μου! Εντάξει, εντάξει, πλάκα τέλος. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι με όλες αυτές τις ιδέες που έχω είναι πολύ εύκολο να χαθώ. Αλλά έχω βρει έναν τρόπο να σκιαγραφώ τα βιβλία μου σε ελάχιστο χρόνο και να τα εμπλουτίζω με την πάροδο του χρόνου. Οκτώ βήματα είναι όλα κι όλα, πάμε να τα δούμε.

Photo by Ketut Subiyanto on Pexels.com

  1. Ποια είναι η υπόθεση της βασικής σου πλοκή, το κεντρικό θέμα

  2. Επέλεξε τους πρωταγωνιστές σου (δεν χρειάζονται ακόμα όνομα)

  3. Ποια είναι η επιθυμία που τους οδηγεί στο να πάρουν αποφάσεις

  4. Ποιο(ποια) είναι το μυστικό τους (το sub plot)

  5. Τι θα είναι εκείνο που θα τους αλλάξει (character growth)

  6. Κάνε μια λίστα με την χρονολογική σειρά των γεγονότων (timeline)

  7. Διάλεξε από που θέλεις να ξεκινήσεις την αφήγηση και πόσα πράγματα θα αποκαλύψεις

  8. Έτοιμο! Τώρα σχεδίασε τις λεπτομέρειες

Είναι αλήθεια τόσο απλό να δημιουργήσεις τον σκελετό μιας ιστορίας. Καλά ακόμα εδώ είστε; Υπάρχουν δεκάδες ιστορίες στα κεφάλια σας που περιμένουν να γραφτούν και να διαβαστούν. Μην μας κάνετε να περιμένουμε και άλλο. Καλό γράψιμο.

-Έλενα Ζερβάκου Ζελίν

13 views0 comments
bottom of page